Top fuel...

Igår fördrev vi dagen med att fira min frus syster som klarade uppkörningen och mera besök hos bekanta. Fåården har ännu ej svikit oss och kämpar fortfarande på med en outtömmlig vilja att nöta nöta isig vägbeläggning. Som sista anhalt igår hade vi inplanerat besök hos svärfar. Fården frustade och oturligt nog råkade vi passera en poliskontroll precis då vi bröt ljudvallen. Det är första gången jag ser dalapolisen ute i vintertid. Normalt vistas dalapolisen bara utomhus då det är sol och minst 18 grader varmt. (denna kunskap har jag lärt mig den hårda vägen då jag i flera år tvingats delfinasierat deras verksamhet) Anledningen till denna tappra utflykt måste helt enkelt vara ett insidertips.

Iallafall så känns det som man fortfarande har vissa saker ogjorda och många man skulle vilja besöka mer. Det kommer en tid för det också, hoppas vi.

Ha de!

Kenny

Kommentarer
Postat av: spünst

Inge böter denna gång dock hoppas jag? ;-)

2007-11-08 @ 20:20:35
URL: http://www.youtube.com/watch?v=drMzxSCyd6M
Postat av: Kenny

:) Nä, inga böter. Det är svårt att fånga någon som har kommit upp i överljudsfart :)

2007-11-08 @ 21:43:53
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0