Fars dag

Tjo!
Idag så har vi firat alla mina pappor. Ena pappan fyllde år så det blev dubbelt upp. Jag känner att vi har fyllt våran fika-kvot för hela nästa år under de här veckorna. Så jag ska nog försöka dra ner på allt framöver. Dricka vatten och tugga luft.
Annars så är det som vanligt, fården spinner, snön gnistrar vit på taken och jag är förkyld. Det blev bättre ett tag med det har stannat upp nu och vill liksom inte släppa.
Vi har fortsatt hälsat på och har några kvar innan tiden är ute och vi kommer nog att ha späckat schema ända in i slutet.
Och så kan jag inte låta bli att fundera hur jag kommer att få jobba när vi kommer tillbaka till staterna. Blir nog inte så överdrivet roligt antar jag.

Nå ja. Tänkte publicera lite bilder så snart jag kan.

God natt!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Marko

Hmm , det kan bli mycket av fikat överallt ! Ja vi på verkstan väntar naturligtvis på " Kennys återkomst"
och hoppas att du kommer tillbaka till oss. låt fordden jobba , men inte i överljuds hastighet .. kan vara halt .

2007-11-13 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0