Bilen fungerar

Tjo!
Nu fungerar Saaben igen, än så länge i allafall. Det var luftmassemätaren som var i behov av tvätt. Så det blev ju bra, om det fortsätter att krångla så får väl försäljaren handla en ny. Jag beställde en "transmission flush" medans vi ändå var på verkstan. Man blåser ur all gammal olja i växellådan och fyller i ny. Jag köpte en Valvoline super duper olja. Kostade inte så mycket tror jag, 200 kr för drygt nästan 8 liter. ( två gallon)
Allt verkar vara bra nu.

Det blev inte så rysligt obehagligt igår på buffen. Jag höll igen skapligt med glassen och det var nog bra. Det är dags att man växer upp nu och tar sitt ansvar som människa och börjar sköta sig.
Nu på morgonen har vi forskat om Springfield och Boston och det ser ut att bli bra. Mycket är tyvärr stängt men det gör inte så mycket.

Rapporterar mera när vi har kommit fram!

Drive safe!

Kenny


Kommentarer
Postat av: Carola

Kör försiktigt!!

2007-11-22 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0