Besök i Sverige

Tjo!
Så nu är vi i Sverige. Vi åkte mot Sandviken direkt från arlanda. Jag hälsade på mitt gamla jobb och Alexandra sitt gamla. Det var himla roligt och väldigt positivt. Jag slaggar hos en kompis och Alexandra fortsatte vidare upp till Mora för att umgås med sin familj och vänner. Man är ju lite trött efter flygresan och första kvällen slocknade jag på soffan en stund i väntan på ännu en kompis som åkte från Göteborg. Senare på kvällen smakade vi lite wiskey och gagga en del. Idag har vi ätigt Kebab, klättrat och ätigt supergod stek. Nu ska vi dricka kaffedrink och kanske (mest troligt) äta glass och se på film.

Jag känner att det kommer att bli lite jobbigt att åka tillbaka till USA. Allt är så enkelt här hemma. Bra arbetstider, skiftersättningar, enkelt språk, pappaledighet. Jag har ju ingen nytta av sånt men Sverige är ett bra land med bra rättigheter åt medborgarna.
Man får bra referenser att jämföra med när man får vistas i ett annat land ett tag och det hjälper en att uppskatta det man har.

PS. Usb minnen är bäst att tvätta i 40 kulör DS.

Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0