Äntligen fredag (fast det är ju onsdag)

Tjo!
Då var den sista timmen i slaveriets tecken gjord och hela Massachuesetts ligger redo att erövras. Jag skrev igår att Thanksgiving var nästan större är Julen men så var det inte, thanksgiving kommer på andra plats.
Så idag ska vi hämta bilen. Eftersom vi lämnade den försilvrade besten tidigt igår sa Paul att han skulle börja direkt, idag när jag ringde och kollade vid 13 tidens sa han att han skulle precis ta tag i det nu... Så det körde nästan ihop sig men jag ska få hjälp av en på jobbet som jobbar till 18 och som bor i närheten av verkstan nere i Sacranton.

Efter det ska vi tröstäta nere i Dickson City på Old Country buff'et. Det blir en rysare i repris. Det är svårt att hålla sig när man får köra mjukglassmaskinen själv... :)

Sen så skulle jag vilja köpa en Subaru med fyrhjulsdrift. Jag tänkte det skulle vara bra då jag redan har kört in mig på bilen då jag har Colin Mcrae spelet. Trixet är att bilen har rätt riktning när man hoppar över krönen. Egentligen är det inte bra att hoppa för då tappar man drivning och förlorar fart. Det var något jag märkte tydligt då vi hade Fåården....

Min fru tycker dom är fula och vi har nog inte råd iallafall. Jag får köpa mig en gammal truck, diesel så det luktar gott.

Over and out!

Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0