Slut på introduktion...

Hej

Imorgon ska jag jobba first shift (06.00-14.00) och tillsammans med felsökarmaskinen Joe Subaski.
Han är en äldre farbror i sina bästa år verkar det som. Allt som jag har hört om honom är att han är sur och tyst.

Vi har gaggat en del och beskrivningen stämmer inte helt kan jag säga. Då man väl får igång han så är han en riktig babbelmaskin och första dagen då vi satt och gaggade så blev jag kvar 45 min på övertid...

Idag hade jag finalen på introduktionen och det hade jag tillsammans med nya underhållschefen (han som blir min chef). Verkar vara bra faktiskt, lugn och städad och kom till usa som femtonåring från Polen, han hade polsk dialekt på engelskan. Ganska kul eftersom han måste vara minst 35 år.   :)

Något som jag blev förvånad över är att han verkar ha en helt mekanisk inriktning, som jag ser det så finns det en hel del med mekbakgrund redan så det förstår jag inte riktigt, jag har väl inte hela bilden som man brukar säga.

Idag var vi i Scranton och skulle ansöka om SSN, naturligtvis så var datasystemet nere och det var bara att åka hem igen.

Vi har iallafall fixat så vi kommer att titta på minst ett hus imorgon med mäklaren. Det blir skoj.

Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0