Grattis på Mors dag.

Ja, grattis alla mammor och blivande mammor på Mors dag. Hoppas att ni bli riktigt väl uppvaktade. Jag är ledsen att jag inte kan vara där med er och fira, men vi får ta igen det en annan gång!
Själv så har jag en mamma som är i Bulgarien på Mors dag. Funderar på om jag ska göra ett snabbt telefonsamtal till henne och gratta henne! Har ju inte pratat med henne sen vi flyttade. Har chattat via nätet, men det är ju inte riktigt samma sak.




Idag så ska vi ev hitta på något med Anna (en svensk jobbarkompis till Kenny). Hoppas vi kan grilla eller något sånt. Ska bli skoj att träffa lite folk.


Tack till er som skriver kommentarer på våra inlägg, det är SÅ skoj att få läsa!


Kram på er



Kommentarer
Postat av: C

Vilken fin kille ni har lagt ut.
Kramar på er också

2007-05-27 @ 21:50:07
Postat av: Anonym

Det var så roligt att få prata med er i dag, tack för att ni ringde.
Gruppen vi lyssnade på i kväll, jag och Anette, var riktigt bra, värt varenda krona.
Jag har suttit och läst allt ni skrivit nu, och jag kommer att följa er under året.
Kraaaaammmmmmm

2007-05-27 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0