Dag i aktivitetspark

Igår åkte vi med några andra svenskar och två amerikanvänner till en funpark. Där spelade vi minigolf och körde gocart.

MInigolfen var en 18 hålsbana och det var nog den bästa vi någonsin har spelat på.

Det var byggt i olika nivåer med ruff och sandbunker. Sandbunkern var bara en matta i en anna färg och man fick straffpoäng om man hamnade där.

Vi fick inte någon bra placering i gruppen men det var kul ändå.

Gocarten var skoj, Alexandra körde inte. Det var på tid så man körde tills dom tände en stoppljuset.

Jag hade plattan i mattan hela tiden och jag körde in lite på den som var framför men det var lönlöst att ta sig om.

Efter allt det där åkte vi till Blockbuster video och hyrde film, tittade på den hemma hos Anna med resten av gänget.

Amerikanen som heter Erik hade haft kalas dan före så han åkte hem och hämtade massa mat som vi stekte på. Smaskens!

En rolig grej som hände var att en svensk sa att han inte var så hungrig så det skulle räcka med en chicken club.
Erik sa: Va! Ska jag ställa mig och laga mat åt dig!

Det roliga här är att en Chicken club är en macka med sallad och massa tillbehör och det var det som han trodde svennen menade.

Det svennen menade var en kycklingklubba men det heter ju drumstick på engelska... HI hi

Roligt iallafall!

Kenny & Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0