Tiden springer iväg

Hallå!

(Det är Kenny som skriver)

Igår så blev det två timmar övertid och svettig och eländig så åkte jag ner till mäklaren. När jag hade parkerat bilen så såg jag en hund som sprang löst efter gatan.

Skyltfönstren i intilliggande affärer var fyllda med suktande kvinnliga biträden som hade blicken fäst på det stackars djuret. Så ganska roligt ut. När jag kom in till mäklaren så var det tre stycken som hoppade ur fönstret. Hi hi

Så jag åkte hem och badade och sen bar det av till banken för att lösa in checken. Tänk att varje fredag åka till banken för att sätta in lönen. Om man är knegare så är man betald varje vecka här, är man tjänsteman så får man varannan vecka. Vi ska få lönen direkt på kontot bara pappersvändarna på lönekontoret har gjort sitt :)

Middag åt vi på Old Country buffet och efter det var vi smällmätta.
Måste bli slut på det här. Hade nån sparkat mig in the rear end så hade jag bara lutat mig framåt så hade magen tagit i.
Kändes så iaf. Jag tror att vi kommer att ta med gästerna hit.

Nu rultade vi vidare till Dick´s, det är en sportaffär, min fru ville ha ett par byxor.

Igår så var det tre veckor sedan som vi landade på den här sidan. Tänk vad tiden går. Jag har nog inte fattat det riktigt än.

Idag så ska vi på brännboll med svennarna i Lackawana state park (skrev om parken i ett tidigare inlägg).

Som ett knytkalas med aktivitet. Gagga och träffas. Hoppas det blir trevligt, det är ju bra väder iaf.

Nu ska vi åka och köpa en kylväska, vi kommer att ta med oss något kallskuret till parken.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Anita

När får man se hur ni bor inne ? .. Har bara fått sett en fasad utanför jue.
hmmm ... gör ni ingen egen mat hemma ? Äter ni alltid ute ? :P ... ( hur har det gått med letande efter havregryn och linfrön och sånt ? )
Kram!!

2007-06-02 @ 17:48:18
URL: http://mrsanita.blogg.se/gravid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0