SSN

Snart när Kenny kommer hem från jobbet så ska vi åka direkt in till Scranton och få vårat Social Security Number. Hoppas verkligen att tanten i luckan har fixat det till idag då! Annars blir jag besviken. Man kan ju knappt leva här utan det där jäkla numret.

Sen efter våran utflykt till Scranton så ska vi in till våran mäklare och gå igenom kontraktet för huset. Vi har några frågetecken innan vi kan godkänna det, så vi får se hur lång tid vi blir där.


Igår så gjorde vi underbart goda hamburgare hemma. Tror att det blir en favorit i repris idag! De var super goda!



Åhh, jag borde verkligen ta mig i kragen och gå bort till våra hyresvärdar för att klaga på att vi har en vattenläcka. Det droppar vatten när man duschar uppe ner på köksbänken. Inge skoj. Så vi får väl se hur de fixar detta. Kanske får vi lov att flytta ut? Vem vet? Men först så lär jag gå bort och berätta om läckan.


Detta blir ett kortis inlägg. Kenny kommer säkert att skriva mer sen.


Tack till er alla som skriver kommentarer till våra inlägg. Det ger oss mer energi för att skriva mer. Så mer kommentarer tack!




Många kramar

Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjena!
Jag har idag slängt ett getöga på några av era inlägg, men jag får ta igen senare.
Trist med en vattenläcka! Det hoppas jag verkligen de fixar omedelbums.
Jag har lagt mycket tyngd på studier. Otroligt att det är slut på fredag!
Något som slutar på onsdag är stegtävlingen, vilket vi snarare är glada att få slippa än tvärtom! Faktiskt. Att aktivera sig under tvång är inte lyckat varje dag.
Kommer det bli gemensamt firande bland svenner den 6e?
Fridens!

2007-06-04 @ 21:10:55
Postat av: Sessan

Hej hopp! Kul att ni uppdaterar så ofta och skoj att höra att ni trivs. vi skulle vilja ta oss råd att åka till er! Vi vill så gärna se USA! Verkar vara stort och mäktigt! Hoppas ni har det bra! Massor med kramar till er!

2007-06-04 @ 23:05:16
URL: http://radiowoman.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0