Lista...

Läste Katrines blogg där jag hittade en lista som jag snodde. Så här kommer mina svar:



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...1625 upprättade handelsstationen Nieuw  (ur våran New York reseguide som vi fick av Jonas & Sara)
2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Sitter i soffan, så inte så mycket då. Iofs rakt fram så är ju datorn...
3. Vad var det senaste du såg på tv?
WYOU (lokalt nyhetsprogram här i Pennsylvania)
4. Utan att se efter, gisa vad klockan är
16,47   (16,39 var den...)
5. När var du utomhus senast och vad gjorde du då?
Igår pyttelite mellan hemmet och bilen, mellan bilen och gymmet...
6. Drömde du något inatt?
Kommer inte ihåg...
7. När skrattade du senast?
Igår när Kenny sa en rolig sak.
8. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Faktiskt INGENTING. -Helt tomt!
9. Har du sett något konstigt på sistone?
Nja, inte vad jag kan minnas.
10. Vilken var den senaste filmen du såg?
The Lake House med Sandra Bullock och Keanu Reeves
11. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj, bra fråga. Jag skulle vilja göra såå mycket. Men jag skulle nog köpa ett (eller flera) hus med allt lyx därtill, mm
12. Berätta nått om dig som folk inte vet om
Vet inte riktigt vad det skulle kunna vara. Är dålig på att hålla saker för mig själv.
13. Om du skulle förändra EN sak i världen, vad skulle det vara?
Inga mer krig
14. Tycker du om att dansa?
Nä, det kan jag inte påstå. Men tycker om att se på andra när de dansar...
15. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Bra fråga. När väl den dan kommer så har vi nog kommit på nåt. Men för att försöka svara på frågan så tycker jag Gabriella kanske?(har en lista på 24 flicknamn hittills, så det är svårt att välja) och Dominic kanske (inte lika lång lista med pojknamn)
16. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Hmm, bor ju redan utomlands. Är att rekommendera för den som funderar på att göra det!
17. Vad har du under sängen?
Inget alls.
18. Vad åt du senast?
Ris, köttbullar och ketchup
19. Vad ska du göra i sommar?
Det är väl sommar redan. Men hoppas på att utforska USA lite mer, och kanske prova på att paddla kanot. Plocka jordgubbar på en bondgård ska vi göra också.
20. Har du några piercingar?
Bara vanliga hål i öronen
21. Har du några tatueringar?
Nej, men man vet aldrig om det blir
22. Te, kaffe eller läsk?
Läsk för att svara på frågan, men gillar inte kolsyra så mycket heller. Så saft eller lemonade är en favvo. (Dricker varken te eller kaffe. )
23. Bästa årstiden?
Alla årstider har sin charm
24. Hur många kuddar har du i sängen?
Jag har 2, Kenny har 1
25. Senaste inköpet?
I klädväg så är det ett par byxor, annars så är det mat...
26. Vad vill du ha just nu:
Vårat hus!!! Jag längtar såå tills vi får flytta in i vårat parhus!
27. Hur svarar du i telefonen hemma:
-Alexandra




Kul med listor tycker jag!

Kram, Alexandra


Kommentarer
Postat av: Marie

Alexandra.
Ibland chockerar du mig.... "Har du tatuering? - Nej, men man vet aldrig om det blir"
Om du vill ha tips på tatuerare, så kan du fråga mig eller mina polare:D
Kram!!

2007-06-17 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0