Kvällsgröt

Hej

Idag har vi tränat på Browns och imorgon ska vi åka till Philadelphia. Jag har ätigt kvällsgröt, Alexandra äggröra med wasabröd med amerikanskt pålägg som är en blandning av leverpastej och medwurst, imorgon är vi säkert som två 90 åringar i kroppen. För att få börja träna på Browns så fick man naturligtvis fylla i en hälsodeklaration.

Vi har varit dåliga på att uppdatera bloggen nu ett tag men det är för att vi har haft bekymmer med internet.

Imorgon åker vi till Philadelphia. Det blir intressant. Det har varit 90 grader och fuktigt och det skulle hålla i sig. Kalla museum och affärer är nog bra pauslokaler för oss imorgon.

Idag fyller min syster år! Grattis till henne! Vi hoppas att hon kommer och besöker oss nån gång.....

Skriver mer sen.

Ha de gött!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Marie

Oh, tack för gratulationerna Kenny & Alexandra!! :D
Ja, jag ska komma och hälsa på - och Mattias ska med också, annars drar jag han i skägget^_^
Kram på er och sköt om er!!

2007-06-17 @ 18:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0