Havregryn och linfrön

Hallå igen!

Vi har hittat havregryn och linfrön. Havregryn kallas oatmeal på förpackningarna och linfrön är Flaxseed.
Det är inte riktigt som hemma men ungefär.

Trodde att det skulle vara mera krångel men det har löst sig fint. Vi har fått tips om leverpastej, hårdbröd och Annas pepparkakor har vi hittat i affär´n.
Ett problem är att det är svårt att hitta för att man inte känner igen förpackningarna.
Lingonsylt har vi hört att det finns men inte hittat, troligen så får vi ta det när vi åker till IKEA.

Jag saknar att det inte är lika lätt att åka till kompisarna och att klättra, vi kommer ju att ses hoppas jag men det blir lite tomt. Ibland så önskar jag att jag hade en förpackning med delicatos chokladbollar och Loka smultron.

Alexandra saknar Falukorv, vanlig yogurt eller vanlig fil, allt ät ju så sockrat eller sötat här.
När hon ska baka så finns det inget pärlsocker men det ska vi köpa på IKEA.

Kenny och Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anita

Allt i Usa ska verkligen vara färdigt å klart. Inget som man ska behöva tillsätta i ätbart-väg. Urk :P Jag gottar mej här om mornarna med lättfil, branflakes, bovete och linfrön ;) *mumsigt* :P

2007-06-03 @ 22:33:16
URL: http://mrsanita.blogg.se/gravid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0