Frukost på säng...

Ja, idag så blev jag väckt med frukost på säng av min underbara make.
Jag är ju inte lika morgonpigg som Kenny, så han smög upp omärkt, och kom sen upp med rostade bagels och varm choklad. Mmmm va gott det var. Det är alltid lika roligt att bli uppvaktad! :) Tack Kenny för att du är den du är! 
.:JAG ÄLSKAR DIG:.

Så idag så har min dag startat alldeles utmärkt. Får hoppas att den fortsätter i samma anda.


Jag längtar tills vi får flytta in i vårat hus. Tänker på det varje dag. Men det är bara drygt en månad kvar nu, så nu är det nedräkning!



Jag längtar tills vi får besök av nära och kära. Det är sååå kul att få besök.
Får se vem som hinner först? Kanske syster Antonia och hennes kille Mattias?


Igår så var det lördag, så då fick man äta kakor! Så vi hade köpt färdig kakdeg som vi gjorde kakor av. Mums va gott det var. Det är så man får göra när man inte har utrustningen för att baka "på riktigt".



Vi har strålande väder och varmt. Nästan lite för varmt vissa dagar, men hellre det än att det är kallt.




Många stora kramar till alla som lägger ner energi på att kommentera
våra inlägg.
Tack!


Kram till er andra också för den delen.



//Alexandra




Kommentarer
Postat av: Marko

Hmm , Kenny verkar vara en riktig Gentleman . Kenny har ju alltid varit snäll !! Det är ju därför man saknar honom från sitt tidigare jobb ! Nu är det Fm skift och den sista före Midsommar , så sillen och färskpotatisen , nubben väntar ... vi får ju hoppas på bra väder .

2005-07-02 @ 06:10:43
Postat av: Spünst

Du är en riktig PK du Kenny. Där ligger man i lä. Det jag gjorde för min älskling idag var att jag hjälpte att klippa henner hår. Första gången i mitt liv jag klippte henne och det blev inge bra. Lite snett och vint så hon måste nog gå till en frisör. Så kan det gå när man släpper loss ett proffs i sin hårbotten ;-)

2007-06-17 @ 19:06:10
URL: http://www.kroppsdelar.nu
Postat av: C

Får jag skicka min karl på kurs hos din make??
Kram på er

2007-06-17 @ 19:51:29
Postat av: Katrine

Jag verkar däremot ha svårt att komma fram på Lunar så jag skriver väl här då ;)
Vårat hälsa på eller inte hänger på vårat köpa båt eller inte...Ska kanske titta på en båt den här veckan och blir det båt blir det nog tyvärr inget USA i höst. Då får det vänta till hösten// Ha det gött båda två

2007-06-18 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0