Frukost på säng IGEN!!!

Ja, igår morse så kom Kenny upp med frukost på sängen igen!! Andra gången på kort tid. Det är inte illa!  Kanske är det för att vi såg en gammal gubbe på mataffären i lördags som hade handlat en blombukett åt sin fru. Och då kom Kenny på att det var ganska längesen han gav mig blommor. Så det kanske var därför han uppvaktade mig med frulle istället? Han är bra go min man!

Och sen så har jag bakat igen också. Inte illa det heller.
Denna gång blev det muffins. Så när Kenny jobbade så gottade jag mig med nybakta muffins och en kopp varm choklad. Mmmmmums va gott det var.
För er som undrar så är den ena muffinsen inte bränd. Jag gjorde några med lite kakao i... Ville få till tigermuffins, men det blev inte så bra. Men ack så goda de var! Kul att man kan baka lite iaf.
image83


Nu är det inte så lång tid kvar tills vi får flytta in i huset. Ca 3 veckor bara. *längtar*



Idag så ska vi kolla mer på bilar. Får se vad vi hittar... Sen så ska vi även in på Weis (lokala stormarknaden) och få oss en läkarundersökning som man behöver för att ta körkort här. Sen efter det så bär det av vidare till Dunmore där trafikskolan är, för att boka uppskrivningstid. Så får vi väl se när vi får skriva upp. Snart hoppas jag, så man får det ur världen nån gång. De sägs att det inte är så svårt test. 18 frågor och man ska ha 15 rätt för att klara sig. Men det ska vi väl klara hoppas jag. Det som kan vara trixigt är väl kanske språket... Tänk om man missförstår eller inte alls förstår några frågor... Jaja, då är det väl bara och skriva upp igen. Det får man tydligen göra nästa vardag om man vill det.


Nä, nu får det vara bra för nu.

Hej å hå

/A

Kommentarer
Postat av: Marie

Trott eller ej, så har jag också varit duktig o baka:D
Bakade en tigerkaka i stor ugnsform - första gången o det var väldigt gott.
Bakade även kanel bullar - första gången även det - och dem blev riktigt saftiga:D
Kram!

2007-07-06 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0