Det är väl detsamma vad man gör....

Tjo!

Igår jobbade jag lite övertid. Jag hade fått lite arbetsupgifter och jag började med att byta en rulle. Det är ju inte direkt eljobb men det är väl detsamma vad man gör antar jag. Det var roligt iaf. Skruvade, tog fram avdragarna och drog av lager, kladdade  och nu när jag sitter och tänker på det så glömde jag att smörja lagret.......

Ooops, det är inget bra. Jag får smyga dit ikväll och pumpa i lite.

Sen efter jag hade städat upp så gick jag till ett annat ställe och röjde, det finns mycket prylar som vi inte riktigt har koll på. Det tog nästan hela kvällen och det blev många turer till soptunnan.

Ja ja, vi får se hur det blir ikväll.

Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0