Bilar...

Nu under de senaste dagarna så har vi varit runt till en massa bilhandlare för att leta efter en bra men billig bil. Det räcker med en liten som går bra.
Och det är svårt ska jag tala om för er. Amerikanarna är inte så försiktiga med sina bilar, de bilar som är 5-10 år gamla kan kännas som de vore
dubbelt så gamla.
Och även när bilarna står hos bilhandlar'n så är det vanligt att bilarna inte är städade. De kan vara full i skit. Och då blir ju vi som köpare inte så sugna...
Eller iaf mindre sugna.
Vi har fortfarande inte hittat något än, så letandet fortsätter!


Det är många som vill komma och hälsa på oss nu i sommar.
Väldigt skoj tycker jag.
Tror att vi behöver göra ett schema där vi skriver upp när alla vill/ska komma. Så att det inte krockar med andra besökare. För visst är det väl smidigast med ett sällskap åt gången? Jag tror det iaf.


Har hört från nära och kära att ni där hemma hade en värmebölja (var det förra veckan tro?). Och jag kan tala om att det har vi här också. Nu när jag sitter och skriver på förmiddagen (ca 10.30) så har vi 30 grader ute. Igår när jag gick och la mig vid 22.30 så var det 20 grader ute. Igår var det väldigt fuktigt också, men det kom lite åska som gjorde det lite behagligare.
Man känner inte för att tvätta när det är så här varmt. För vi kan bara torka tvätten genom att torktumla den. Och att torktumla då blir det värme! -Mer värme.  Men ska inte klaga, vi har faktiskt AC här inne i lägenheten. Men av någon konstig anledning så har vi bara använt den någon enstaka gång. Kanske är det för att man som svenne inte är van att ha AC hemma....?


För några dagar sen så förlovade sig Kennys syster Angela. 
  ~~~STORT GRATTIS TILL ER BÅDA!~~~




Nu ska jag gå och äta lite sen frulle.
Tack och hej för denna gång!

//Alexandra



Kommentarer
Postat av: svärmor

Va har de ingen säljaranda därborta? Det kanske är bäst att lära dem charmoffensiven och göra sig för som handlare.
Vad tror ni?

2007-06-20 @ 18:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0