Three men, a baby and a healthy horse....

Three men, a baby and a healthy horse

Imorse gaggades det friskt vid överlämningen och nattkollegan var på mycket gott humör. Han hade stött på trubbel och det var jobbigt och otäckt att rätta till felet.
Det som behövdes för att klara uppgiften var: Three men, a baby and a healthy horse.
Det var kul, sen diskuterade vi hur jag kunde ha så fina matdosor med mig hela tiden. Deras förklaring var att jag drev upp min fru på mornarna så hon gjorde mat. Detta för att jag inte gillade gårdagens mat, inte färsk med avslagna smaker.
Två gånger han min fru hämtat mig på jobbet vid 22 tiden och jag har aldrig lyckats komma ut i tid. Dom hade sett det och det betyder naturligtvis att jag driver upp henne tidigt och hon får stanna uppe sent.

Vilket monster jag är.....


Vi forskar runt angående utilities nu, utilities är gas, vatten, el och sånt. Verkar vara ungefär som i Sverige, det tråkiga är att vi får säkert betala en avgift för att vi inte har någon kreditvärdighet här ännu. Efter ett år får vi tillbaka pengarna, har hört att det kan vara ganska mycket pengar.
 


Fridens!

Kenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0