Nytt telefonnummer

Nu har vi skaffat ett nytt svenskt telefonnummer genom Skype. Så för den som vill ha det så går det bra att höra av sig till oss.

Det blev ingen uppskrivning i går, för de hade hunnit stänga innan Kenny kom hem med bilen. Men idag har de öppet hela dagen, så jag får hoppas att det går bra idag då.


Imorgon kommer våra möbler, samt våra nya gäster från Sverige. *jippieee*  Ska bli så skönt att äntligen få sina egna saker. Och att få besök är inte så tokigt det heller :P



Ett antal gånger så har vi hittat tvestjärtar här hemma. Och för mig som HATAR allt vad småkryp heter så kände jag mig inte trygg här hemma. Så igår åkte vi till Walmart och köpte nåt medel som man sprutar både inne och ute för att förhindra att dom rackarna kommer in. Så när vi kom hem så var jag igång med sprutandet. Började nere i källaren där jag hittade 2 tvestjärtar, och även en MASSA spindlar och annat äckel. Så jag sprutade på som tusan, även i garaget. Har inte sprutat överallt inne än, men mamma tyckte att jag borde kanske göra det för säkerhets skull. Och så är det bra att göra det nu innan alla möbler kommer.
imorse när vi gick upp så hittade vi faktiskt ingen tvestjärt!  *skööönt* 
Men eftersom de trivs där det är fuktigt så ska vi nog köpa några torrbollar och ställa ut. -För säkerhets skull!

Snart så ska jag åka iväg till lägenheten och hämta de allra sista sakerna, och även köra ett par tvättmaskiner. Skönt att ha allt fixat tills imorgon då det blir en fullspeckad dag.

För den som vill ringa oss gratis genom datorn så kan man göra det om man har Skype installerat på datorn. Annars så har vi ju mobilerna,
och nu även vårat nya svenska nummer.



Nä hörre ni, nu lär jag göra lite nytta.

Ha de'

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: SVÄRMOR

Finns det mycket fästingar där? De är väl värre än tvestjärtar, eller?

2007-07-25 @ 22:12:32
Postat av: SVÄRMOR

Finns det mycket fästingar där? De är väl värre än tvestjärtar, eller?

2007-07-25 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0