Kalibreringsvätska

Igår bowlade vi nere i Scranton. Det var med några svenskar och några amerikaner. Vi spelade 2 serier och mina första kast var bland dom sämsta någonsin. Efter ett tag när jag hade konsumerat lite kalibreringsvätska för gyrot så gick det till sig och det blev några strikes.
Här kan man köpa tillbringare med dryck och så delar man. Vi delade på tre tillbringare som jag tror var på vardera 3 gallon. Vätskan var lokalproducerad och smakade faktiskt skapligt, ungefär som i Sverige.
Alexandra drack Coke..

Rökning är tillåten i många lokaler och även på bowlingen men det blev aldrig tungt att andas eller så. Just nu sitter vi i baksätet bakom tonade rutor på Jeepen och tjyvsurfar på en trådlös uppkoppling till en restaurang.

Det börjar bli lite drygt att hålla på så här.

Det luktar grillat från restaurangen, det får mig att tänka på min ungdom då jag var på Storsjöyran i min hemstad. 

Ha de! 

Kenny

Kommentarer
Postat av: mor

och vad är kalibreringsvätska, är det vatten eller nått konstig läsk?
kram

2007-07-14 @ 10:03:08
Postat av: Sara & Jonas

Tjena! Vi sitter hos Emma i S-holm där också Tommy & Karin är. Har redan visat några bilder och förmedlat upplevelser. Jag fick också chansen att surfa lite och det var då vi läste om explossionen på Manhattan!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1122391,00.html
Det låg nära till hands att tänka på om vi fyra hade varit där just då! Det hade blivit lite för mycket av äventyr gissar jag, om vi hamnat mitt i det.
Vi höres! /Sara

2007-07-19 @ 12:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0