Jag klarade det!!!

Jippieeeeee!

Jag klarade uppskrivningen. Så nu är det bara uppkörningen kvar. Verkar som att alla får göra fickparkering på uppkörningen, så det är väl det jag måste träna på. Annars så borde det inte vara några problem tror jag.

Imorgon klockan 8 AM (morgon för de som inte vet) så kommer flyttgubbarna. Och så har vi även beställt internet och kabel TV, och då ska det komma en gubbe å installera det också mellan klockan 8-12 oxå. Så det blir fullt hus, och säkert en massa babblade på engelska... *skojj*


Idag har jag planterat lite blommor i krukor som jag ska ha ute. Men först innan de ställs ut så måste vi borra upp dräneringshålen som finns (så att de inte drunknar om de blir stående ute i regnet...). Och så har vi börjat sätta ut lite lyktor som ska lysa upp uppfarten åt oss *mys pys*. Hann inte göra klart idag för det började spöregna.


Sitter här och väntar på att riset till Kennys matlåda ska koka klart, sen är det dags för sängen (eller rättare sagt -luftmadrassen!)!


Go' natt


//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Carola

Grattis tjejen.
Uppkörningen går bra den också.
Kramar i massor

2007-07-26 @ 07:49:45
URL: http://familjeneldhhammarström.blogg.se
Postat av: SVÄRMOR O MARIE

Hej! Kul, grattis, det går bra sen också. Kramar från oss i
Torvalla

2007-07-26 @ 12:37:21
Postat av: Britt-Inger Eldh

det var roligt att körkortet gick bra GRATTIS
GRATTIS

2007-07-26 @ 17:47:14
Postat av: anna-lena o kjell

bara att gratulera kramar från oss

2007-07-26 @ 23:34:35
Postat av: Carola

Hej hopp.
Hur har det gått med flytt firman och kabel tv mannen och gästerna och allt??
Kram

2007-07-27 @ 14:53:49
URL: http://familjeneldhhammarstrom.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Grattis till uppskrivningen! ;D

2007-07-30 @ 23:03:52
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0