Hej Alla glada.

Igår fick vi våra Social Security kort. Liten papperslapp som tydligen är såå himla viktig. Jaja, nu har vi dom iaf. Och så har jag fått ett brev från Sandvik där de säger att jag är fru till Kenny och att han jobbar på Sandvik. Måste ju ha det där brevet för att kunna ta körkort. Så det blir nog en resa till körkortsverket inom några dagar så att jag får skriva upp. Alla som kommer hit och ska gå igenom allt det här behandlas lite olika av dom olika myndigheterna. Vissa fruar får inte SSN, men jag fick! Men istället så fick vi bakläxa på dokumentet från Sandvik för att kunna skriva upp.

 
 

En uppmaning till alla som har tänkt att komma på besök:

Börja gärna fundera på när ni vill komma och meddela oss. Och om det funkar för oss så är det bra att boka också. För det är inte så lätt för andra att boka när andra bara kanske ska komma samma datum.

För er som undrar så har vi inget besök inbokat 8/8-9/9 och sen ca från v 42 och framåt. Så snälla bestäm er och boka om ni har tänkt att komma! Blir mycket lättare både för oss och er!


Tack på förhand!



Alexandra


Kommentarer
Postat av: svärmor

vad skönt att det äntligen händer nått, och vilken tur du har som får ta körkortet, när det verkar vara lite som ett vågspel, en del får andra får inte, beroende på vilket humör de är på
kram

2007-07-14 @ 10:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0