Orange County Choppers, igen

Tjo!
Igår styrde vi den oljade silverblixten mot New York state och Montgomery där OCC håller till. Det var en helg med signering från hela verkstadsgänget och utlottning av en custombyggd OCC cykel. Så här såg den ut :)



Jag köpte en lott men jag har inte blivit kontaktad att jag är den lyckliga vinnaren är så..... Det blev nog inget.

Vi köpte några posters som Paul Sr och Paul Jr signerade och så fick man ju skaka tass med dom. Det var skoj. Paul Sr ser inte så farlig ut i verkligheten. :)

   

Sen hände något oväntat. Jag tror att min frus syster charmade Paul Jr och han ville då prata med familjen. Så min fru, svärmor och så min frus syster fick snacka med Paul Jr "backstage". Han berättade att han skulle åka bort över julen och var förkyld och skulle åka och köpa medicin.



Det slutade så här...

God Jul!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej! .. Va skoj ni verkar ha det där borta! :) Jag hoppas att vi kan komma bort till er. Men med föräldrapenning så får man inte mycket men vi ska göra vårat bästa.

Hoppas ni får en riktigt härligt julafton idag när ni firar tillsammans.

Jag och Jhon firar med hans mammas familj och om ett par dagar åker vi till Mora och firar! :) Så det blir julafton för oss 3 ggr detta år ;) Bättre än förut. Vi får väl tacka våran dotter för detta ;)

Julklapp kommer till er på posten lite senare , det tar ju lite tid bort till staterna ;)

Pussar och Kramar från oss i Göteborg!
*saknar er också*

2007-12-25 @ 14:01:59
URL: http://mrsanita.blogg.se
Postat av: Lillasyster Marie

HAHAHA!!
Jaså, så lilla Antonia lyckades charma honom... där ser man^^

Måste fått varit riktigt coolt att få träffa dessa snubbar.
Älskar deras program!

2008-01-08 @ 16:54:51
URL: http://www.quinitha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0