Julefrid

Tjo!
Nu har jag gjort mitt för idag och har ledigt några dar över jul. Det fanns många erbjudanden att jobba extra över jul men jag känner mig inte motiverad att göra det.
Vi har fått lite julklappar, julskinka, T-shirt och tidigare en ryggsäck med tröja och cd fodral. Inte så dumt.
Jag har tjyvsmakat skinkan och jag tror att det var den godaste skinkan jag någonsin har ätigt.
Vi hade en liten jul lunch på jobbet idag och det var hamburgarbröd, potatissallad, jelly (en amerikansk socker/gelatinröra med lite bär), polsk korv och någon typ av dressing. Det hela sköljde vi ner med Cola.
Det är lite annorlunda matkultur på den här sidan pölen.
Det verkar som om julen kan få dom grinigaste individer att mjukna.
Många tar i hand och önskar Happy Holidays.
Något som är lite trist är att under den vänliga ytan så är det ganska tomt, för några iallafall. Det är som ett inarbetat beteende som går på autopilot.
Men men, man ska vara sin egen lyckas smed på det här klotet.

Om några timmar kommer svärföräldrarna och min frus syskon till oss. Min fru hämtar dom på flygplatsen i New York just nu, Dom kommar att vara hos oss i några veckor och fira jul. Det blir skoj :)

God Jul!

Kenny


Kommentarer
Postat av: Marko

Hej Kenny ! Vi önskar dig och Frun GOD JUL O GOTT NYTT ÅR !! Du har en julklapp här på verkstan som väntar på dig . från oss alla till er alla !!
/Marko och Elunderhåll

2007-12-22 @ 15:27:49
Postat av: Kenny

God Jul och gott nytt år till er å! En julklapp! Det låter ju himla fint :)

2007-12-22 @ 17:11:36
Postat av: Jonas West

God Jul på er! :-)

2007-12-23 @ 21:35:03
URL: http://www.kroppsdelar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0