En skara svikande läsare har hittat tillbaka till vårat "space"

Tjo!
Jag har med sorgsna ögon bevittnat ett fallade intresse för våran blogg. Så idag när jag kollade upp statistiken ser det ut som något har hänt och vi kan skönja en förändring och en stadigt uppgående trend.

Det är roligt! Imorgon ska vi åka till New York och spana in Manhattan, igen.

Det är som ett zoo där nere. Men det passar ju mig perfekt! :)

Så jag lovar inget men jag hoppas kunna publicera något snart igen!

Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: JoWe

Jag såg också en nedåtgående trend nu vid jul men det är väl bara för att det är just jul. Det är väl bara för att jag varit sjuk som jag haft tid att sitta här vid datorn.
Hehe..undrar vilket recept du syftar på att publicera på krusa.se ;-)

2007-12-28 @ 20:19:23
Postat av: Marko

Hallå ! Det första jag kollar på morgonen är " Undra vad Kenny har skrivit" så jag är stammis här ! /Marko

2007-12-28 @ 22:44:44
Postat av: Christina L

Jul är knepig - känns som om tiden är kortare i december.
Nytt år snart - Gott Nytt År! Hoppas att ni får ett nytt bra år i landet i väster.

2007-12-29 @ 10:19:37
Postat av: anna-lena o kjell

er blogg är jättekul att läsa kollar nästan varje dag om ni skrivit något nytt men jag är dålig på att skriva kommentarer ha ett gott nytt år

2007-12-29 @ 14:49:36
Postat av: MOR

Jadu, man är väl lite flippad i hjärnan ibland, så det blir inte så mycket gjort på datorn. Har jobbat mycket som du vet.
Har knappt skrivit så mycket på min heller. Ska sätta in lite julbilder så småningom, så ni får se hur vi hade det i Färsån på julafton

kram
hälsa alla

2007-12-29 @ 17:46:51
Postat av: Kenny

Tjo!
Den här tiden på året så är väl alla så gott som fullbokade med alla aktivivteter och det är svårt att hålla igång med allt.
Gott nytt år på er alla!

2007-12-30 @ 03:43:18
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0