Don Pablo

Tjo!
När min fru hade klarat uppkörningen åkte vi och firade på restaurang. Vi provade mexikanskt, Don Pablo. Man kan nog säga starkt, starkare, Don Pablo. Som förtugg fick vi salsa och chips att dippa. Efter det ångade det ur öronen och huvudrätten var nästan lika stark den. Troligen starkare men våra smaklökar var nog bedövade så vi kände inte så mycket.



Drickaglasen såg ut sådär efter en liten stund :)



   

Efter det rumlade vi iväg och gjorde lite ärenden och sen.... Besökte vi butiken Weis, det är mataffär´n med glass. Här nedan är glasskylarna... Hela längan är fylld med glass,det kallar jag ordning och reda :)



Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Jonas We

Grattis till körkortet Alexandra! Önskar Jonas & Sara

2007-12-11 @ 06:44:13
URL: http://www.kroppsdelar.nu
Postat av: sessan

Usch vad jag längtar tillbaka!!! Ät en krispy cream åt mig!!! mums! Kramar!

2007-12-11 @ 11:11:34
Postat av: mor/svärmor

Kul att du har körkortet nu. Den där maten verkade intressant. Ska vi gå dit när jag kommer över?

2007-12-12 @ 17:30:04
Postat av: Kenny

Jovisst! Det tycker jag att vi ska göra :) Det finns säkert mycket starka rätter om man vill.

2007-12-13 @ 03:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0