Your´re an animal!

Tjo!
Att vara ett djur är något som används flitigt här. Om man gör något bra, eller om man bara gör något så hör man ofta: Your´re an animal! Jag tycker om den här berkräftelse grejen som finns här. Det hjälper en att ta nya tag och kämpa på.

Ett annat tillfäle som detta har används på ett annat sätt var när jag en morgon vid 05.45 rumlade in på elverkstan och mötte upp han som jobbat natt. Det var en av dom mornarna som man vaknar av ett oväsen som man inte förstår vad det kommer ifrån, båda armarna har somnat eftersom man legat på båda två och tungan satt fast i gommen. Jag var trött och satt och gäspade käken ur led. Då sa han: Have you been parti´n all night you little animal!?

Heh he

Kenny

Kommentarer
Postat av: Jon West

Hehe..
Brukar du säga att du är som en "River-horse" eller I am like a "Barbafader"

2007-08-31 @ 20:02:16
Postat av: Carola

Nu är det paket på väg!!!
Mmmm säger jag bara.
Hörs sen. Kram kram

2007-09-03 @ 16:24:33
Postat av: Wysteriia

Statistiken har jag fått till genom en html kod som jag lagt in i en av kodmallarna :) Man kan inte skriva html koderna i kommentarfunktionen här för en del av koden försvinner alltid av någon anledning. Men har du någon mail så kan jag maila den till dig? :)
Tack! :D Söt du är..hehe. Men alla mina bilder är inte fina ;) en del suger ganska stenhårt..men dom väljer jag såklart att inte visa *asg* ;) I´m not stupid ;)

2007-09-05 @ 22:28:45
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Kenny

Jag har faktiskt provat uttrycket Riverhorse och det gick inte hem. Eller det fanns ingen förståelse för våran humor... Inte så konstigt kanske.

2007-09-08 @ 03:22:29
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0