Nya tag

Tjo!
I förrgår förnyade vi vårt medlemskap på gymet. Vi slog till på ett halvårskort den här gången och det kostade 385 dollar. Kanske inte så farligt för två personer. Det är ju ett bra gym, rent och mycket grejer. OM man skulle vilja så kan man frysa kortet tre gånger. Det är ju bra.
Det känns som metabolismen har fått sig en törn av allt socker och annat skräp dom häller i all mat här.

Såå... Idag gjorde min fru köttfärslimpa. Det blir gott.

  

Vi kommer vila idag eftersom vi fick skaplig träningsvärk efter vårat första pass. Jag ska åka iväg och kolla efter klätterställen i helgen, eller jag hoppas att jag hinner göra det.

 Bild från internet. Andonna i Italien...

Fridens!

Kenny


Kommentarer
Postat av: Carola

När ska ni leta ringar då?? Vi börjar bli lite nyfikna här hemma på hur den ska se ut.
Hoppas helgen blir bra åt er.
Kram på er, i massor

2007-08-17 @ 22:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0