Nattjobb..

Tjo!
Nu är det bara en timme kvar tills jag ska iväg och jobba natt. Har jobbat 06.00-16.00 idag och har sovit och kommer göra nattskiftet 22.00-06.00. Drygt att göra en sån här grej men vad gör man inte för företaget.

Idag så har vi haft ett möte där vi har diskuterat ett nytt betalsystem. Vi får se vad det mynnar ut i och det ska bli intressant och se. Mina erfarenheter av såna här frågeställningar är inte så positiva men jag hoppas att det här kan bli något bra.

Over and out!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger Eldh

Hoppas du inte jobbar för mycke bara men du är ju så duktig du så kram på er från svärmor

2007-08-25 @ 12:28:46
Postat av: Jon West

Du sliter mannen. Skoj att ni skrivit några inlägg. Funkar denna blog också så att man kan ställa in så att man får ett mail då någon skrivit något?

2007-08-26 @ 21:25:01
Postat av: Alexandra

Nä, det finns inte vad jag vet...

2007-08-26 @ 22:49:38
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0