Baseboll

Tjo!
Vi har besökt en basebollmatch igen och den här gången var det Wilkes-Barre Yankees och Buffalo Bisons som gjorde upp.
Jag hade skrivit upp mig för biljetter på personalföreningen biljettlista men det var tydligen inte min tur den här gången. Det var inte så dyrt, 48 dollar för fyra stycken. Platserna var höst upp bakom slagplattan.
Under matchen smakade jag en Bud Light som serverades i aluminiumflaska som jag sparade som sovunir.

Yankees vann och det blev en klassiker på slutet. Plötsligt stod alla upp och skrek. Tydligen så vann dom... Jaha, vad trevligt.
Från stadium var det bilkö som dirigerades av polis.


Fridens!

Kenny

Kommentarer
Postat av: Jonas West

Förresten, läser ni kommentarerna på denna blogg? Ni svarar ju aldrig på läsarnas kommentarer om dessa skriver en fråga. Vore ju skoj om ni gjorde det...
Sen är det inte så lätt att vera vad man ska skriva för kommentarer jämn. Vi har jag inte direkt fått många kommentarer på vår blogg. Det blir väl så då man skrivit för mycket text...
Ha det bäst!

2007-08-10 @ 12:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0