Mamma och svärmors födelsedag

Ja, precis. Idag fyller både min och Kennys mamma år idag. Bra och lätt att komma ihåg. Jag ringde till mamma och grattade henne vid halv 9 tiden i morse. Och jag var tydligen den första som hade grattat henne idag än så länge... Inte ens Roland hade grattat henne. Jaja... där ser man. Ska ringa till svärmor och gratta henne när jag får tid.

I lördags så hade vi besök av mamma, Roland och William på besök hemma hos oss. Mamma fick sin present i förväg. Hon blev jätte glad!  Sen så kom pappa också på besök. Det var också skoj, eftersom det var ett tag sen vi träffade han.  Han sa att han kommer till helgen igen och hälsar på. Nu blir det mycket besök innan vi flyttar. Det tycker vi om!
Igår var Jonas och Sara på besök. Vi såg på film, drack glögg och åt pepparkakor. Gott värre! Måste äta ur skåpen nu innan flytten. Får ju inte ta med några torrvaror till USA.  Och så pratade jag med Victoria och Christina på telefon. Fick uppdatera dem om våran resa... 



Idag så är det 1 vecka och 4 dagar kvar tills vi åker!  ***längtar***   Det ska bli så himla spännande.





Idag ska jag jobba också. 14-22.  Skönt med sovmorgon, men drygt att man jobbar resten av hela dagen.
Så jag borde fortsätta med mina sysslor innan det är dags för att åka till jobbet....



Tjing tjong




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0