Utmanad av Carola

4 favorit program
1. LA Ink
2. Deliver Me
3. Gilmore Girls
4. NCIS

4 Saker jag gjorde igår
1. Städade
2. Bytte blöjor
3. Diskade
4. Åt rester

4 Saker jag ser fram emot
1. När mamma och bror (Tobias) kommer hit och hälsar på den 11 Mars
2. Åka till Florida
3. Åka hem till Sverige och få träffa alla
4. Se Isabella växa

4 Favoritrestauranger
1. Olive Garden, USA
2. Jensen's Bøfhus, Stockholm
3. Monroes, Sandviken
4. Old Country Buffet, USA

4 Saker på önskelistan
1. Få besök från Sverige
2. Resa till Bahamas
3. Att allt ska ordna sig med ev flytt hem (eller inte...)
4. Att vi får vara friska allihopa

4 Stycken jag utmanar
1. Anita
2. Maria
3. Tessa
4. Anki

Kommentarer
Postat av: svärmor

Har ni läst min blogg på sistone? Jag har härmat lite.

Kan tala om, att det bara snöar och snöar. Snart har vi snöat inne.

kram på er

2009-02-08 @ 10:03:27
Postat av: Carola

Ni är utmanade igen, kolla in våran blogg...

2009-02-08 @ 10:54:04
URL: http://familjeneldhhammarström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0