Möte hos mäklaren...

Idag efter att Kenny kommer hem från jobbet så ska vi åka till mäklaren för att gå igenom något i kontraktet. Undra vad det kan vara? Hoppas bara att det inte skiter sig med huset. Vill ju sååå gärna ha det!! Det verkar vara svårt att få tag på fräscha hus som är uthyres här. Men vårat på Pondview Dr är ett sånt!
Och det enda som vi har sett. Vi blev ju snuvade på grannen till detta huset som vi ville ha från början.

image19
Man ser lite av grannhuset på den här bilden (den som vi blev snuvade på...)
Detta är ju ett parhus, så vi ska (förhoppningsvis) bo i den vänstra delen på bilden. (Där det står en bil på uppfarten)


Om allt går som det ska så ska vi få flytta in i huset den 18 Juli. De som bor där nu ska vara ute före den 15:e är det sagt. Men när vi åkte förbi där i helgen så höll de på att packa för fullt. Undra om de flyttar tidigare?? Nä, det är nog bara jag som önskar det... Vi får väl stå ut här i lägenheten en stund till.

Får se vad vi ska göra efter mäklaren... Jag vill nog åka och handla lite. Ska köpa kyckling, så att jag kan göra kycklinggryta. Det är en gryta som vi blev bjudna på hos Tobias och Carola. Mmmmmums fillibabba! Tack Carola för receptet.
-Du är bäst!
Har ju ätit köttfärs i all sin form nu snart. Det är väl för att det är enkelt antar jag, men nu vill jag ha kyckling. I love chicken!!!

Snart börjar det ramla in besökare från Sverige. Skoj skoj. Kanske ni kan ta med er lite gosaker från Sverige hit??

Nä, nu får det vara nog för denna gång.


Kram

Alexandra

Kommentarer
Postat av: Carola

Varsågod. Vad ska vi skicka för godsaker med Antonia när hon kommer då??
Kram kram

2007-06-23 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0